czwartek, 29 grudnia 2011

Koszyczek z różową kokardą

Uwielbiam inspirujące blogi. Ostatnio znalazłam taki :) Właścicielka bloga handmadebymaggii ma wielki talent, a mianowicie wyplata z papierowej wilkiny koszyki i inne pierdółki. Dzięki Jej kursowi plecenia takich koszyczków zapraglęłam mieć takowy :)  

Oto co mi wyszło: 


Krótka zdjęciowa relacja z plecenia mojego koszyka :)






Dziś do kompletu zrobiłam jeszcze jeden taki. Jednak wyszedł mi minimalnie mniejszy więc będą musiały stać oddzielnie. Ale to jeszcze nie koniec. Jeszcze będę maltretować takie koszyczki :) 

Dzięki maggii!

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. świetny wyszedł!!! :)
    zapraszam do mnie http://hobbygosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kosze pozdrawiam serdecznie:) BEATA

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczki sa wspaniałe zaczerpnę z chęcia inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak z trwałością takiego koszyczka? nadaje się dla dzieci do przechowywania no. klocków? Efekt końcowy piękny !

    OdpowiedzUsuń
  5. http://shinybox.pl/?ref=1ff3ae1 wejdz polecam portal z probkami markowych kosmetykow ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity pomysł! pierwszy raz się z czymś takim spotykam:)

    OdpowiedzUsuń